آموزش های هنرستانی

#خاطره ی من از اردوی ابیانه 😗

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ب.ظ

از خاطرات خوب هنرستان میتوانم اردوی ابیانه ای که ما رابه ان مکان زیبا و دیدنی بردند اشاره کنم

خب ابیانه خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت میتوانم بگم بهترین اردویی بود که توی این چند سال که مدرسه میرفتم برگزار شد
اونجا کلی توریست بود و ما هر توریستی که میدیدیم با آنها عکس می گرفتیم( یه وقت نگید ترویست ندیده انها😁) و البته آنها هم تا توانستند از ما عکس گرفتند🤣
مردم ساکن این روستای خونین برای من واقعا شگفت انگیز و جالب بودند تک به تک آنها لباس محلی پوشیده بودند
من ودوستانم هم از یک پیرزن مهربان که لباس محلی کرایه میداد لباس محلی گرفتیم و ان را پوشیدیم
وقتی داشتیم به سمت اتوبوس میرفتیم با یک پیرمردی که با الاغ خودش داشت سوار الاغ میشد عکس گرفتیم و خلاصه این هم از خاطره ی من از ابیانه(میدونم خاطره نویسیم خوب نیست ولی خب...😅)
این هم چندتا از عکس های ابیانه ما🙋
abyaneh

abyaneh
  • fatemeh bahrami

نظرات  (۲)

  • بازیچه http://baziche.blog.ir
  • خیلی هم قشنگ و خلاصه بود ، لباستونم خیلی خوشگله فقط یکجا گ بجای ک نوشتی 🙂 
    ( پیرزنی که لباس محلی کرایه میداد )
    میدونی من تاحالا ابیانه نرفتم 😳 
    شاید یکروزی از این همه شلوغی برای یک روز هم که شده به اونجا پناه ببرم، خودم و همه ی این دنیارو توی رنگ لباس ها و دیوارای قرمزش گم کنم.
  • سیمین امینی فرد
  • سلام.
    وب خوبی دارین. من پیج های آماده اینستاگرام جهت فروش دارم + لایک ارزان و نامحدود
    به وبلاگ من سری بزنین.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی